قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طالب‌‌لو: با دعوت به تيم ملي جواب زحماتم را گرفتم

دروازه ‌بان تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: با دعوت دوباره به تيم ملي جواب زحماتم را گرفتم.


وحید طالب لو عنوان کرد: همان طور که از قبل گفته بودم برای امسال هدف اصلی ام بازی های خوب برای شاهین بود که به واسطه آن هم بتوانم نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.

وی افزود: خوشحالم که بعد از یک وقفه، دوباره به تیم ملی برگشتم. این دوران دوری ام از تیم ملی روزهایی بود که سخت گذشت اما از اینکه توانستم جواب زحمت هایم را بگیرم خوشحال هستم و امیدوارم در تمرین تیم ملی هم شایستگی هایم را ثابت کنم.

طالب لو در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است حضورش در تیم ملی تداوم داشته باشد، گفت: تمام تلاشم را می کنم که همیشه باشم. دو بازی دیگر مانده تا در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم و سعی می کنم در دو بازی باقی مانده شاهین دروازه خود را بسته نگه دارم. گفته بودم حضورم در شاهین نقطه جدیدی برای فوتبالم است و در واقع در این تیم همه چیز را از صفر شروع کردم.


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:طالب‌‌لو,وحید طالب لو,دروازه بان شاهین بوشهر, ] [ 16:12 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته هفتم ليگ برتر فوتبال

توقف شاهين مقابل ذوب آهن

دو تيم شاهين بوشهر و ذوب اهن اصفهان در آخرين ديدار هفته هفتم ليگ برتر فوتبال ايران به تساوي 1 بر 1 رسيدند.


 هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دیدار شاهین بوشهر و ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

 این دیدار که از ساعت 20:30 امشب در بوشهر آغاز شده بود در نهایت با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. در این دیدار ابتدا شاهین بوشهر در دقیقه 61 با گلزنی مهدی نوری پیش افتاد ولی این ذوب آهن بود که با یک تعویض طلایی توسط ابراهیم زاده به بازی برگشت و توسط محمد احمدپوری، بازیکن سابق شاهین، که به صورت جانشین وارد بازی شده بود، در دقیقه 72 به گل تساوی دست یافت.

 داور این دیدار علیرضا فغانی بود که در دقیقه 45 به حسین ماهینی و در دقیقه 56 به علی احمدی از ذوب آهن اخطار داد و نیز ایوان پتروویچ از شاهین را در دقیقه 92 با کارت زرد جریمه کرد.


javahermarket

برد صبا برابر مس سرچشمه در روز اخراج ويسي

ديدار تيم هاي مس سرچشمه و صباي قم با نتيجه يک بر صفر به سود صبا به پايان رسيد.


 دیدار مس سرچشمه کرمان و صبای قم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود صبا به پایان رسید.
 تک گل بازی را حسین حجازی پور در دقیقه 46 به ثمر رساند.

 مسی ها هم در دقیقه 81 توسط نناد برنوویچ یک ضربه پنالتی را از دست دادند.
 داور این دیدار رضا کرمانشاهی بود. وی به علی مولایی از مس کارت زرد نشان داد و عبدالله ویسی، سرمربی صبا و حسینی نسب، مربی مس را از زمین اخراج کرد.


javahermarket

تساوي مس سرچشمه و صباي قم در نيمه اول

نيمه نخست ديدار تيم‌هاي مس سرچشمه و صباي قم با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.


 دیدار تیم‌های مس سرچشمه و صبای قم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان قرار بود ساعت 17 انجام شود ولی به دلیل دیر آمدن آمبولانس به ورزشگاه با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد.
 نیمه نخست این بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

 داور این دیدار رضا کرمانشاهی است. وی به علی مولایی از مس سرچشمه در دقیقه 26 کارت زرد نشان داد.


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:نتایج لیگ برتر ایران,دیدار مس سرچشمه و صبای قم, ] [ 18:24 ] [ ادیب بوبردک ]

ترکيب تيم ذوب آهن مقابل سامسونگ کره جنوبي

ترکيب تيم فوتبال ذوب آهن براي ديدار مقابل سامسونگ کره جنوبي مشخص شد.


   منصور ابراهیم زاده ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن را به این ترتیب اعلام کرد: شهاب گردان، فرشید طالبی، علی احمدی، سید محمد حسینی، محمد صلصالی، هوار ملا محمد، اسماعیل فرهادی، محمد قاضی، ایگور کاسترو، هوگو ماچادو و حسین ماهینی

* تیم ذوب آهن زودتر از تیم سامسونگ برای گرم کردن به زمین رفت و فقط دروازه بان های حریف هنگام گرم کردن ذوبی ها در میدان حضور داشتند. بعد از چند دقیقه بازیکنان سامسونگ وارد زمین شدند. داوران نیز همراه دو تیم بدن هایشان را گرم کردند.

*منصور ابراهیم زاده به محض ورود تیم به ورشگاه سوان به تنهایی وارد میدان شد تا جو ورزشگاه را ببیند که با ورشگاه تقریبا خالی از تماشاگر مواجه شد. خبرنگاران ایرانی از دیدن ورشگاه خالی از تماشاگر خوشحال شدند.

* قرار است شماری از کارمندان سفارت برای تماشای بازی در ورزشگاه حاضر شوند. در کره جنوبی ایرانی های زیادی زندگی نمی کنند و تعدادشان محدود است.

 * آندرانیک تیموریان یکی از بازیکنان ملی پوش تیم استقلال از حسین ماهینی با ایمیل درخواست کرده بود که 4 بلیت بازی برای او کنار بگذارد تا به دوستانش در کره بدهد و برای تماشای بازی ذوب آهن به ورزشگاه بیایند.


*تیم سامسونگ با وجود اینکه در رده چهارم جدول است اما ظاهرا طرفدار زیادی در کره ندارد و ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر است.
دیدار دو تیم ساعت 15 به وقت تهران آغاز می شود.

 


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:دیدار ذوب آهن و سامسونگ,ترکیب تیم ذوب آهن مقابل سامسونگ, ] [ 15:0 ] [ ادیب بوبردک ]

نشست ساکت و مديرعامل ذوب آهن

محمد رضا ساکت با حضور در باشگاه ذوب آهن انتخاب خسرو ابراهيمي را به عنوان مدير عامل اين باشگاه تبريک گفت.


   به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان، محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان صبح امروز با حضور در باشگاه ذوب آهن اصفهان ضمن تبریک به خسرو ابراهیمی مدیر عامل جدید این باشگاه، برای ایشان در راستای رشد و پیشرفت ورزش ذوب آهن و تکرار افتخارات این باشگاه صاحب نام کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

ساکت با ابراز امیدواری به استمرار موفقیت های باشگاه ذوب آهن با حضور خسرو ابراهیمی، ایشان را مدیری توانمند بر شمرد و برای دو باشگاه ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این نشست در مورد مسائل مختلف میان مدیران دو باشگاه بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت. پیگیری حقوق مالی باشگاه ها از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

روش های توسعه ورزش همگانی از دیگر موضوعات مهم این دیدار بود که با توجه به اهمیت ویژه آن در جامعه از سوی مدیران دو باشگاه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست بحث وجود رشته های موازی در باشگاه های اصفهانی مطرح گردید و بر فعالیت رشته های مشابه در باشگاه ها با هماهنگی های لازم و توجه به ظرفیت های استان تاکید شد.

پیشنهاد برگزاری جلسات منظم ادواری میان مدیران باشگاه های حرفه ای استان اصفهان به جهت هم اندیشی و پیشبرد اهداف اصلی باشگاه ها مطرح شد و مورد استقبال مسئولین دو باشگاه قرار گرفت.
در پایان مدیران دو باشگاه با آرزوی موفقیت برای یکدیگر به این نشست صمیمانه خاتمه دادند.

 


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای ذوب آهن,مدیر عامل ذوب آهن,ساکت, ] [ 20:45 ] [ ادیب بوبردک ]

ديد زدن تمرين ذوب آهن از طبقه دوم ورزشگاه

مسئولان تيم فوتبال سامسونگ کره جنوبي از طبقه دوم ورزشگاه سامسونگ تمرين ذوب آهن را زير نظر گرفتند.


   تیم ذوب آهن از ساعت 19:30 امروز به وقت محلی در ورزشگاه سوان تمرین کرد.

این تمرین که طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در پشت درهای بسته برگزار می شد تماشاگران زیادی داشت.

شماری از نوجوانان کره ای که مراسم ابتدایی مسابقه را باید فردا اجرا کنند در ورزشگاه حاضر شدند.
 
بعد از آن منصور ابراهیم زاده متوجه شد که چند نفر از طبق دوم ورزشگاه به طور پنهانی در حال نظاره تمرین این تیم هستند.

سرمربی تیم ذوب آهن نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و به ناظر مالزیایی مسابقه این موضوع را متذکر شد که طبق قوانین کسی نباید در ورزشگاه هنگام تمرین ما باشد اما ناظر بازی توجیه های عجیب و غریبی می کرد. او می گفت: من به این ها هم بگویم بروند بیرون این ورزشگاه چندین دوربین دارد و از دوربین ها می توانند تمرین شما را زیر نظر بگیرند، بنابراین سخت نگیرید! این قوانین است ولی من با تجربه ام و می دانم چکار کنم.

ابراهیم زاده نیز وقتی با این توجیه های عجیب مواجه شد گفت: عیبی ندارد اما در اصفهان ناظر بازی مربی ما را در ورزشگاه که منتظر ماشین بود بیرون کرد. این کارها درست نیست.

در تمرین یک ساعته امروز بازیکنان تمرینات تاکتیکی را انجام دادند. فرشید طالبی نیز که هنوز کمی درد دارد همراه تیم تمرین کرد.

قرار بود صفرعلی براتی مدیر کارخانه ذوب آهن برای مسابقه به کره جنوبی بیاید که ظاهرا برگزاری جلسه ای باعث شده او به کره جنوبی سفر نکند.

پیش از تمرین نیز بازیکنان در کلاس تئوری شرکت کردند و ابراهیم زاده آخرین دستورات تاکتیکی را به بازیکنان داد.

مسابقه ذوب آهن و سامسونگ فردا ساعت 15 به وقت تهران برگزار می شود.


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای ذوب آهن,دیدار ذوب آهن و سامسونگ, ] [ 20:30 ] [ ادیب بوبردک ]

اعتراض ذوب‌آهن به جاسوسان احتمالي سوان

کادر سرپرستي تيم فوتبال ذوب‌آهن به حضور افراد غير مسئول در تمرين اين تيم معترض شد.


  تیم ذوب‌آهن جدی ترین تمرین تاکتیکی خود برای بازی با سوان سامسونگ را ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) به وقت محلی در زمین شماره 3 ورزشگاه سوان برگزار کرد.
در این جلسه که بازیکنان با نشاط خاصی تمرین می کردند کمال الدین ناظر اهل مالزی AFC نیز حضور داشت.
در جریان تمرین کادر سرپرستی ذوب آهن متوجه شد که در بیرون از ورزشگاه و از بالا افرادی در حال تماشای تمرین تیم هستند و با اعتراض به اینکه شاید این نفرات از جاسوسان تیم سوان باشند از ناظر AFC خواست تا مانع از بازدید این افراد از تمرین شوند اما ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به ذوبی ها اعلام کرد که مسئولیت وی کنترل شرایط داخل ورزشگاه است و بیرون ورزشگاه در اختیار او نیست.
تیم ذوب آهن امروز در حالی این تمرین را پایان داد که چهارشنبه باید به مصاف تیم کره جنوبی برود.
نشست مطبوعاتی سرمربیان 2 تیم فردا ساعت 14 به وقت محلی برگزار می شود.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای ذوب آهن, ] [ 17:0 ] [ ادیب بوبردک ]

دايي به ملاقات خوردبين رفت

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن بعدازظهر امروز به همراه نماينده تام‌الاختيارش به ملاقات محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس رفت.


ساعت 20:30 دقیقه امشب و پس از دیدار تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با محمود خوردبین در بیمارستان لاله، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن و بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش به ملاقات سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس رفتند.
 
محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که در بیمارستان لاله بستری است، به دلیل مشکلاتی از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

دایی در این ملاقات آرزو کرد که هرچه سریعتر خوردبین با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شود و به چارچوب مستطیل سبز برگردد.

گفتنی است، محمود خوردبین نیز از علی دایی تشکری ویژه کرد و برای او همراه با تیم فوتبال راه‌آهن آرزوی موفقیت کرد.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای راه آهن,علی دایی,خوردبین, ] [ 4:4 ] [ ادیب بوبردک ]

اختلافات بوناچيچ و دستيارش علني شد

مجيد بصيرت جانشين کريم قنبري در تيم فوتبال سپاهان مي‌شود.


    به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به دنبال اختلافاتي که ميان لوکا بوناچيچ - سرمربي تيم فوتبال سپاهان و کريم قنبري - مربي اين تيم بوجود آمده است، مجيد بصيرت - سرپرست سپاهان جانشين وي مي‌شود. از اين رو بصيرت پس از سال‌ها سرپرستي تيم سپاهان، از سمتش استعفا خواهد داد.


بصيرت از جمله بازيکنان سال‌هاي دور سپاهان بوده که با گذراندن دوره‌هاي آموزشي مربيگري، در حال حاضر مدرک A مربيگري را هم داراست.


پيش از اين شايعه ايجاد درگيري در رختکن تيم سپاهان پس از بازي اين تيم برابر مقاومت سپاسي شيراز به گوش مي‌رسيد، اما بابااحمدي قائم مقام باشگاه سپاهان اين مساله را تکذيب کرد و به ايسنا گفت: در هر خانواده‌اي ممکن است مشکلاتي بوجود آيد که طبيعتا با تدابير لازم حل مي‌شود. ما سعي مي‌کنيم توجهي به اين مسايل نداشته باشيم.


وي همچنين نسبت به جابجايي بصيرت و قنبري اظهار بي‌اطلاعي کرد و پس از آن ارتباط تلفني را قطع کرد؛ همچنين حسيني رييس هيات مديره باشگاه سپاهان هم نسبت به اين مساله پاسخگو نبود و گفت: صبح با رحيمي مديرعامل باشگاه بودم که صحبتي در اين‌باره نشد. او با هم با بيان اينکه در جلسه حضور دارد ارتباط تلفني را قطع کرد.

رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان، مجيد بصيرت و کريم قنبري هم امروز تلفن همراه‌شان را خاموش کرده‌اند.

 


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:بوناچیچ, ] [ 16:37 ] [ ادیب بوبردک ]

نخستين صدرنشيني تراکتور

تبريک استاندار آذربايجان شرقي/جشن و پايکوبي در تبريز
 

در پي برد شيرين تراکتورسازي تبريز مقابل استقلال تهران و صدرنشيني اين تيم پرطرفدار، استاندار آذربايجان شرقي اين موفقيت را تبريک گفت.


احمد علیرضابیگی، دقایقی پس از برد تراکتورسازی تبریز برابر استقلال تهران و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر، ‌با صدور پیامی،‌ موفقیت قرمزپوشان تبریزی را تبریک گفت.

 

وی در این پیام ضمن آرزوی موفقیت بیشتر برای تراکتورسازان، بر حمایت مدیریت ارشد استان از تیمهای لیگ برتری تبریز به ویژه تراکتور در راه کسب موفقیتهای بیشتر تاکید کرد.

 

جشن و پایکوبی در تبریز

 

جمعه شب برای تمام علاقمندان فوتبال تبریز و نیز طرفداران آذری این تیم لحظه ای به یاد ماندنی بود چرا که برای نخستین بار، سرخ پوشان تبریزی به صدر جدول لیگ برتر ایران رسیدند.

 

شیرینی این موفقیت وقتی بیشتر می شود که تراکتور توانست تیمی پرطرفدار و قدرتمند مانند استقلال را در خانه شکست داده و جای آبیهای پایتخت را در صدر جدول بگیرد.

 

 

این دیدار حساس علاوه بر نتیجه، از نظر فوتبالی نیز علاقمندان را راضی کرده بود چراکه سرخ‌پوشان تبریزی بازی هماهنگ و منسجمی به نمایش گذاشتند.

 

گزارش خبرنگار مهر از سطح شهر تبریز حاکی است، مردم تبریز و علاقمندان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از برتری تیمشان مقابل استقلال و صدرنشینی در لیگ برتر به خیابان ها ریختند و همینک نیز به خوشحالی در سطح شهر مشغولند.

 

هم اکنون هواداران تراکتورسازی در خیابان های اصلی و محلات تبریز تجمع کرده و با بوق ماشین و سردادن شعارهایی در حمایت از تیم محبوب خود به ابراز خوشحالی می پردازند.

 

استقلال؛ بازنده دیدار حیثیتی

 

حساس‌ترین دیدار هفته ششم یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی با حضور بیش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد که شاگردان پرویز مظلومی در نبردی حیثیتی قبل از دیدار برابر پرسپولیس نتیجه را به تیم امیرقلعه‌نویی واگذار کردند.

 

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18:45 دقیقه امروز جمعه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان امیرقلعه نویی موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 تیم آبی پوش پایتخت را شکست دهند و به صدر جدول صعود کنند.

 

در این دیدار که در حضور بیش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد فرهاد مجیدی(19) و مجتبی جباری(67) برای استقلال گل زدند و سیدمحمدحسینی(41) ، احمد آل نعمه (3 +45) و فلاویو لوپز(84) برای تیم فوتبال تراکتورسازی گل زدند تا شاگردان امیرقلعه‌نویی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 

 

در پایان این دیدار جذاب و دیدنی که یکی از بازیهای زیبای لیگ یازدهم تا هفته ششم بود تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، استقلال با 13 امتیاز در رده دوم است.

 

تراکتورسازی فروردین ماه سالجاری نیز موفق به شکست دو بر یک استقلال در ورزشگاه آزادی شده بود و این دومین باری است که مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی از پیروزی تیمشان این چنین شادمانی می کنند.

 

این پنجمین برد متوالی تراکتورسازی درفصل جاری و چهارمین برد این تیم مقابل استقلال از سال 54 به بعد است.

 

تراکتورسازی که با 15 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شده در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان نفت تهران خواهد بود.

javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی,جشن در تبریز,برد تراکتور, ] [ 2:58 ] [ ادیب بوبردک ]

قلعه نويي:هيچ تيمي با يک پيروزي قهرمان نمي‌شود

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: من از مربياني نيستم که پس از يک برد بگويم ما قهرمانيم. هيچ چيز براي ما تمام نشده است.


امير قلعه‌نويي پس از پيروزي تراکتنورسازي برابر استقلال و صدرنشيني اين تيم در ليگ برتر گفت: بازي بسيار خوبي بود و دو تيم فوتبال خوبي را ارائه کردند. فکر مي‌کنم هواداران دو تيم برنده اين بازي بودند. دست هواداران تبريزي را مي‌بوسم. آن‌ها از تبريز و از شهرهاي اطراف به ورزشگاه آمده بودند. فکر مي‌کنم ديداري که 5 گل داشته، نمي‌تواند بازي خوبي نباشد.

وي افزود: ما روي نقاط قوت و ضعف استقلال کار کرده بوديم اما به خاطر اينکه آن‌ها ديدار مهمي پيش رو دارند درباره آن‌ها صحبت نمي‌کنم. فکر مي‌کنم دو گلي که خورديم بر روي اشتباهات بچگانه بود. خدا را شکر مي‌کنم که 3 امتياز را گرفتيم اما هيچ چيز براي ما تمام نشده است. با يک برد به آدم جام نمي‌دهند. از فردا بايد کارمان را دوباره شروع کنيم تا به آنچه مد نظرمان هست برسيم.

خبرنگاري به امير قلعه‌نويي گفت که تيم شما شخصيت قهرماني ندارد، آيا اين برد مي‌تواند به تيم تراکتورسازي شخصيت بدهد، که قلعه‌نويي در پاسخ گفت: درست نيست که شما از چنين لفظي درباره تيم تراکتورسازي با اين همه طرفدار صحبت کنيد. تراکتور پشتوانه مردمي دارد. ما در اين فصل با 50 درصد تغييرات روبه‌رو شديم. اگر اين بازيکنان به لحاظ نگرشي بالاتر فکر کنند بهتر مي‌شويم. اگر مي‌خواهيد من پس از يک برد درباره قهرماني صحبت کنم، اين طور نيست و من از اين دسته از مربيان نيستم. به بازيکنان هم پس از بازي گفتم که ديگر اين بازي را فراموش کنيد و به فکر بازي بعد باشيد.

خبرنگاري تبريزي از قلعه‌نويي درباره وضعيت هواداران اين تيم در بازي امروز پرسيد و مدعي شد که باشگاه استقلال به آن‌ها در شرايطي سخت اجازه ورود به ورزشگاه را داده، و سرمربي تراکتور هم در پاسخ گفت: اجازه بدهيد که من فقط درباره مستطيل سبز صحبت کنم، اما بايد بگويم که ما بايد قانون را هم رعايت کنيم. هرچند که واقعا طرفداران تراکتورسازي استثنا هستند. من از هواداران تبريزي ممنونم و دست‌شان را مي‌بوسم. آن ها باعث شدند که تيم ما امروز احساس غربت نکند.

خبرنگاري شعار هواداران استقلال را به قلعه‌نويي يادآور شد که در طول بازي او را مربي ضد فوتبال مي‌ناميدند که قلعه‌نويي با خنده‌اي به اين سوال پاسخ داد و گفت: از آن‌ها ممنونم. تيمي که سه گل مي‌زند و چند تا نمي‌زند، مگر مي‌شود ضد فوتبال باشد؟ اشکالي ندارد. تيم من عادت ندارد که بازي تاخيري انجام دهد و بازيکنانم خودشان را زمين بزنند. تيمي که مي‌بازد اين حرف‌ها را مي‌زند و خبرنگاري که تيمش هم باخته ممکن است يک چيزي بگويد.

وي درباره شعارهاي تماشاگران استقلال عليه بازيکنان قديمي اين تيم که هم‌اکنون بازيکنان تراکتورسازي هستند گفت: موقع بازي تمرکزم بر روي اتفاقات بازي بود اما بايد طرفداران را فارغ از هر رنگي که دارند دوست داشته باشيم. همين که آن‌ها با وجود مشکلات اجتماعي به ورزشگاه مي‌آيند و خودشان را اينجا خالي مي‌کنند، بايد قدردان آن‌ها بود و ايرادي ندارد که خودشان را اينجا تخليه کنند و من از آن‌ها دلگير نيستم اما به عنوان يک برادر کوچک از آن‌ها مي‌خواهم به کسي توهين ناموسي نکنند.

وي در پايان گفت: تيم ما چند شاخصه خوب دارد که مهم‌تر از همه آن‌ها سرمايه انساني است. ما براي هماهنگي بيشتر به زمان نياز داريم و نبايد با يک برد مغرور شويم. بايد بازي به بازي پيش برويم.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی,قلعه نویی, ] [ 2:57 ] [ ادیب بوبردک ]

کري‌خواني فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نويي !

کري‌خواني فتح‌الله‌زاده با امير قلعه‌نويي پس از پايان بازي استقلال و تراکتورسازي تبريز جالب توجه بود.


پس از پایان بازی در راهروهای ورزشگاه آزادی علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال با امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی روبه‌رو شد.
فتح الله زاده با وجود شکست در بازی امروز با شوخی به قلعه نویی گفت در تبریز و بازی برگشت جبران می کنیم و شکستتان می دهیم.
سرمربی تیم تبریزی نیز با خنده گفت: بگذارید 24 ساعت از این بازی بگذرد و ریکاوری شوید، بعد این حرف ها را بزنید.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:فتح‌الله‌زاده با قلعه‌نويي, ] [ 1:15 ] [ ادیب بوبردک ]

جلالي: 2 ماه بود چنين بازي خوبي از نفت آبادان نديده بودم

سرمربي فولاد خوزستان گفت: در 2 ماه گذشته هيچ گاه چنين بازي خوبي را از نفت نديده بودم.


مجيد جلالي پس از تساوي تيمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بعد از دو ديدار مقابل تيم‌هاي ذوب آهن و استقلال سرانجام بازي خوبي ارائه کرديم اما همچنان خوب نتيجه نمي‌گيريم.
وي ادامه داد: تيم تحت فشار بود و همين موضوع باعث شد که نتوانيم بازي منطقي خود را ارائه دهيم.
جلالي در مورد اهانت تماشاگران آباداني به پيرواني گفت: توصيه مي‌کنم که اين تماشاگران براي بازي خوب هم حرمت قائل شوند. من در 2 ماه گذشته هيچ گاه چنين بازي خوبي را از نفت نديده بودم.
وي تاکيد کرد: حق طبيعي تماشاگر است که انتقاد کند اما نبايد بي حرمتي کند به خصوص به مربي مانند پيرواني که خودش همواره حرمت نگه مي‌دارد.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای فولاد خوزستان,دربی خوزستان,جلالی, ] [ 1:12 ] [ ادیب بوبردک ]

تراکتورسازي براي اولين بار در ليگ برتر صدرنشين شد

تراکتور پس از 19 سال بار ديگر طعم صدرنشيني را چشيد و اين بار در ليگ برتر.


 تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل استقلال در پایان هفته ششم صدرنشین لیگ برتر شد و یک اتفاق تاریخی و مهم در تاریخ این باشگاه ثبت شد. این برای اولین بار است که تراکتورسازی در صدر جدول لیگ برتر قرار می گیرد. تراکتورسازی که برای هفدهمین فصل در لیگ و چهارمین فصل در لیگ برتر حاضر می شود، در فصل 71 لیگ آزادگان صدرنشین شده بود، اما در آن زمان لیگ دو گروهی بود و تراکتور صدرنشین یکی از دو گروه بود.
اما در لیگ برتر این برای اولین بار است که تراکتور در رتبه یک قرار می گیرد. بالاترین رتبه این تیم در فصل 88 ششمی بود و در فصل گذشته نیز چهارمی بهترین رتبه تراکتورسازی بود. در این فصل نیز تا قبل از هفته ششم بهترین رتبه تراکتور دومی بوده است.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی, ] [ 1:7 ] [ ادیب بوبردک ]

اولين 5 برد متوالي براي تراکتورسازي در ليگ برتر

آنها براي اولين بار 5 برد پياپي را در بالاترين سطح فوتبال کشور تجربه کردند.


پیروزی مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر پنجمین برد متوالی تراکتورسازی با امیر قلعه نوعی در این فصل بود. تراکتورسازان بعد از شکست 3-2 مقابل صبای قم در هفته اول، 5 برد متوالی مقابل ذوب آهن،شاهین، داماش، شهرداری و استقلال داشته است که این تعداد برد پیاپی در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته است. تراکتور در فصل گذشته 4 برد متوالی مقابل نفت آبادان، پرسپولیس، راه آهن و شهرداری بدست آورده بود که با این 5 برد، امیر قلعه نوعی رکورد کمالوند را نیز پشت سر گذاشت.


javahermarket

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی, ] [ 1:6 ] [ ادیب بوبردک ]

آل نعمه: خواست خدا بود كه استقلال را شكست دهيم

بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: خواست خدا بود که استقلال را شکست دهيم و هواداران خود را شاد کنيم.


احمد آل نعمه پس از پيروزي تراکتور سازي مقابل استقلال عنوان کرد: اين خواست خدا بود که به پيروزي برسيم و هواداراني که از تبريز آمده بودند را شاد کنيم.
وي افزود: تيم استقلال هم خوب بود. آنها هم شانس گلزني داشتند اما با تمهيداتي که امير قلعه نويي انديشيده بود توانستيم به پيروزي با ارزشي دست پيدا کنيم.

سياوش اکبرپور نيز در پايان مسابقه گفت: استقلال نه خانه من است و نه هيچکس ديگر. اين تيم متعلق به هواداران است. افرادي که به من فحاشي کردند تماشاگرنما بودند و بي شک اگر شرايط فراهم شود به کادر فني تيم خود هم فحاشي مي کنند.
مهاجم سابق استقلال تاکيد کرد: بازيکنان و مربيان مختلفي به اين تيم مي آيند و مي روند و اين قانون فوتبال است. به هواداران تبريک مي گويم چراکه مرا سورپرايز کردند.
اکبرپور خاطرنشان کرد: به خاطر منافع شخصي از استقلال نرفتم و شايد برخي اين موضوع را ندانند. با اين مسئله مشکلي ندارم و معتقدم اين چرخه باز هم مي چرخد. در شرايط کنوني در اختيار تراکتورسازي هستم و اين تيم را خيلي دوست دارم. ما پتانسيل قهرماني داريم. حرف هاي ديگري نيز دارم که به موقع مطرح خواهم کرد.

 

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای تراکتور سازی,آل نعمه, ] [ 22:39 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته ششم ليگ برتر فوتبال

برتري صباي قم برابر ملوان بندرانزلي

 

ديدار تيم‌هاي صباي قم و ملوان با نتيجه يک بر صفر به سود شاگردان ويسي خاتمه پيدا کرد.


 

ديدار تيم‌هاي صباي قم و ملوان بندرانزلي از ساعت 20 در ورزشگاه يادگار امام قم آغاز و با نتيجه يک بر صفر به سود ميزبان خاتمه پيدا کرد.
تک گل شاگردان ويسي را مرتضي کاشي در دقيقه 40 به ثمر رساند.
غلامرضا جباري قضاوت اين مسابقه را برعهده داشت و به مهدي بدرلو از صبا و محمد همرنگ، بابک پورغلامي، محمد رستمي و مهدي دغاغله از ملوان کارت زرد نشان داد.
با اين نتيجه شاگردان عبدالله ويسي 13 امتيازي و با استقلال هم امتياز شدند. شاگردان پورغلامي هم 7 امتيازي باقي ماندند.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر,بازی صبا و ملوان, ] [ 22:24 ] [ ادیب بوبردک ]

قلعه نويي:تيمي كه 3گل مي‌زند ضدفوتبال بازي نمي‌كند

 

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: وقتي در خانه استقلال سه گل به ثمر مي رسانيم به اين معني است که ضد فوتبال بازي نکرده ايم.


 

امير قلعه نويي پس از برتري 3 بر 2 تراکتور سازي مقابل استقلال در ورزشگاه آزادي عنوان کرد. 2 تيم بازي خوبي ارائه کردند و به نظر من برنده اصلي هواداران بودند. با توجه به اينکه در تراکتور سازي مسئوليت دارم اين برد را به هواداران خودمان تبريک مي‌گويم و دستشان را مي‌بوسم.
 
وي ادامه داد: ديداري که 5 گل داشته باشد و موقعيت‌هاي فراواني در آن خلق شود از نظر کيفي خوب است. ما روي نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرديم که اجازه دهيد با توجه به اينکه آنها هفته آينده با پرسپوليس بازي دارند و ما نيز مسابقه داريم آنها را بيان نکنم.
 
قلعه نويي تصريح کرد: گل‌هايي که خورديم روي اشتباه فردي بود. به ويژه گل دوم که ما در آن لحظات سوار بازي بوديم روي اشتباهات بچه گانه گل خورديم و با تغييراتي که داديم موفق شديم.
 
سرمربي تراکتور سازي در مورد شانس قهرماني اين تيم گفت: با يک برد به هيچ کس جام نمي دهند. تازه کار سخت ما آغاز شده است و فردا بايد بيشتر تلاش کنيم.
 
قلعه نويي در پاسخ به خبرنگاري که گفت: خيلي ها مي‌گفتند تراکتور سازي شخصيت قهرماني ندارد اظهار داشت: اين حرف شما به طرفداران تيم ما و مردم استان آذربايجان شرقي بر مي‌خورد. من اين گونه مي‌گويم که شايد مي‌گفتند قابليت قهرماني ندارد نه شخصيت قهرماني. تراکتور سازي پشتوانه خوب مردمي دارد.

وي گفت: 50 درصد تغييرات داشتيم و بايد هماهنگ تر شويم و نگرش بازيکنان نيز بهتر شود، با اين حال با يک برد در باره قهرماني حرف نمي‌زنم.
 
قلعه نويي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که درباره نحوه برخورد باشگاه استقلال و مسئولان باهواداران تبريزي سؤال پرسيده بود گفت: من درباره مستطيل سبز صحبت مي‌کنم اما بايد بدانم تماشاگران تراکتور سازي استثنايي هستند. ما در اين بازي احساس غربت نکرديم.
 
سرمربي تراکتور سازي در مورد اينکه تماشاگران استقلال او را به ضد فوتبال متهم کردند تاکيد کرد: مشخص است وقتي که 3 گل مي‌زنيم ديگر ضد فوتبال بازي نکرده‌ايم. به هر حال وقتي تيمي که مي‌بازد از اين صحبت‌ها مطرح مي‌شود ولي از نظر من اشکالي ندارد. من عادت ندارم اين گونه بازي کنم. حاج صفي مصدوم شد و ما مجبور شديم تعويض کنيم پس وقت تلف نکرديم.
 
قلعه نويي درپاسخ به اينکه هواداران استقلال عليه او و سياوش اکبر پور شعار دادند، عنوان کرد: من تمرکزم روي مسابقه است ولي بايد طرفداران را دوست داشته باشيم. همين که جوان‌هاي ما مي‌آيند و 7 و 8 ساعت از وقت‌شان را در ورزشگاه سپري مي‌کنند خوب است. شما سري به پارک‌ها بزنيد و ببنيد چه خبر است. من ازهواداران استقلال دل گير نيستيم اما به آنها توصيه مي‌کنم به کسي فحش ناموسي ندهند. اين رفتار زياد خوب نبود.
 
قلعه نويي در پايان گفت: در نيم فصل دوم عيار تيم‌ها بيشتر مشخص مي‌شود و من اکنون از قهرماني حرف نمي‌زنم هرچند که با پتانسيلي که داريم مي‌توانيم به آينده اميدوار باشيم.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر,بازی استقلال و تراکتور سازی,قلعه نویی, ] [ 22:22 ] [ ادیب بوبردک ]

دربي خوزستان با تساوي به پايان رسيد

 

تيم‌هاي فولاد اهواز و نفت آبادان در هفته ششم ليگ برتر به تساوي رضايت دادند.


 

تيم‌هاي نفت آبادان و فولاد خوزستان از هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران از ساعت 20 امشب در حضور حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه تختي آبادان به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
لئون پاچاجيان (6) و مصطفي صبري (41) براي نفت و رضا نوروزي (40) و بختيار رحماني (61) از روي نقطه پنالتي براي فولاد گلزني کردند ضمن اينکه علي ممبيني در دقيقه 87 يک پنالتي را براي نفت از دست داد تا پس از دست رفتن پنالتي‌هاي فولاد در هفته‌هاي اخير، اين بار پنالتي حريف فولاد از دست برود.
سعيد مظفري زاده داور ميدان به امير شرفي از فولاد کارت زرد نشان داد.
با اين تساوي فولاد و نفت به ترتيب 8 و 6 امتيازي شدند.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ برتر, ] [ 22:21 ] [ ادیب بوبردک ]

دايي: عسگري بازي‌ها را نمي‌بيند و عليه مربيان جبهه مي‌گيرد

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: نايب رئيس کميته داوران بازي‌هاي ليگ را نگاه نمي‌کند و عليه مربيان جبهه مي‌گيرد.


علي دايي پس از تساوي 2 بر 2 مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: شروع خوبي در نيمه اول داشتيم و توانستيم 2 گل به حريف بزنيم و از فرصت‌ها خوب استفاده کنيم اما در نيمه دوم با بي‌دقتي مواجه شديم و موقعيت‌ها را از دست داديم.
وي افزود: وقتي به رختکن رفتيم به بازيکنان گفتم که اين خطرناک‌ترين نتيجه براي شهرداري است و احتمال دارد آنها نيمه دوم را هجومي آغاز کنند و به نتيجه مساوي راضي باشند، دقت کنيد تا اين نتيجه را حفظ کنيم، اما برعکس صحبت‌هاي من آنها گل اول را به ثمر رساندند و با روحيه گرفتن کار را به تساوي کشاندند.

سرمربي راه‌آهن گفت: اين نتيجه فوتبال بارها رخ داده است، به هر حال يک امتياز هم خوب است اما در آينده بايد بهتر شويم.
دايي در مورد اينکه داور بازي موقعيت مسلم اين تيم را در پايان بازي از آنها گرفت گفت: يک موقعيت بسيار خطرناک را داشتيم اما داور با سوت خود آن را از ما گرفت. آقاي عسگري بدون اينکه بازي‌ها را نگاه کند نسبت به مربيان جبهه مي‌گيرد. اين اشتباهات فاحش داوري را در هيچ جاي دنيا شاهد نيستيم و فقط در ايران اتفاق مي‌افتد.

سرمربي راه‌آهن در مورد شعار تماشاگران عليه او عنوان کرد: تنها مي‌توانم بگويم که تماشاگران شهرداري خوب هستند و براي آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم.

javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای راه آهن,دایی, ] [ 1:56 ] [ ادیب بوبردک ]

بازيکن تيم فوتبال داماش گيلان گفت: حضور مربي خوبي مثل بلاژويچ انگيزه تيم مس را بيش از پيش بالا مي‌برد.


     به نقل از سايت باشگاه داماش، مهدوي کيا در مورد ديدار با مس کرمان، گفت: در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌بریم و ما در تعطيلات ليگ برتر به خود باوري و به آمادگي خوبی رسيدیم و در حال حاضر با روحيه‌اي مناسب در انتظار ديدار با فوتبال مس کرمان هستيم.

مهدوی کیا افزود: مس کرمان تيم خوب و منسجمي است و ما به هيچ عنوان اين تيم را دست کم نمي‌گیريم چرا که حضور مربي خوبي مثل بلازوويچ انگيزه تيم مس را بيش از پيش بالا مي‌برد، اما بايد پذيرفت در عضدی رشت و پيش روي تماشاچيان و هواداران پرشور داماش گیلان هر تیمی در برابر داماش گیلان کار سختی دارد به خصوص آن که داماش به دنبال پیروزی در این دیدار است.
 
مهدوي کيا با اشاره به ميهمان نوازي مردم رشت گفت: مردم اين شهر بسيار با محبت و دوست داشتني هستند و هميشه به من و ديگر بازيکنان لطف و محبت دارند و اين امر وظيفه ما را در قبال مردم و هواداران خوب داماش گیلان، سنگين‌تر مي‌کند.

وي تاکيد کرد:  يقين بدانيد در آينده نزديک  داماش گیلان را در بالاترين سطح فوتبال ايران خواهيد ديد و مردم رشت شاهد روزهاي خوش و خاطره انگيزي از تیمشان خواهند بود چرا که بازيکنان داماش کم کم به هماهنگي لازم و آرمانی مي‌رسند و به ناکامي‌ها پايان خواهند داد.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:34 ] [ سینا ]

سرمربي فجر سپاسي معتقد است که نتايج تيمش در کل راضي کننده است و تلاش مي‌کند تا 3 امتياز را از سپاهان بگيرد.


    علي کلانتري در مورد شرايط تيمش براي رويارويي با سپاهان اظهار کرد: به نوعي مي‌شود گفت که تعطيلات ليگ به نفع ما تمام شده است. در اين تعطيلات تلاش کرديم نقاط ضعفي که داشتيم را برطرف کنيم و خودمان را براي بازي آماده مي‌کنيم.

کلانتري در مورد تيم سپاهان گفت: سپاهان تيم بزرگي است و قهرماني ليگ را در اختيار دارد اما به همان اندازه که نقطه قوت دارد نقطه‌هاي ضعفي هم دارد. ما هم روي نقاط ضعفش برنامه‌ريزي کرديم تا بتوانيم از آن استفاده کنيم.

وي افزود: سپاهان تيم خوبي است و امکانات زيادي هم دارد. اما با توجه به اين موضوع نمي‌خواهيم در شيراز براي مساوي بازي کنيم و دنبال برد نباشيم. تلاش مي‌کنيم 3 امتياز بازي را بگيريم.

سرمربي فجر در مورد بازيکناني که در اختيار ندارد بيان کرد: در اين بازي‌ هادي ايماني و اميد خليلي را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم اما باقي بازيکنان‌مان را در اختيار داريم.

فجر سپاسي در پنج بازي گذشته توانسته پنج امتياز را کسب کند. کلانتري در مورد اينکه آيا از اين عملکرد راضي است يا خير گفت: از اين نظر که در پنج بازي پنج امتياز گرفتيم راضي نيستم. سه امتياز خوب مقابل داماش در دستمان بود اما به راحتي از دست رفت. اما اگر در کل بخواهيم مقايسه کنيم به همه جوانب توجه کنيم بد امتياز نگرفتيم. در اين پنج هفته بازي‌هاي سختي داشتيم و سه بازي بيرون از خانه داشتيم. بازي خوب و باکيفيتي بود و سرعت بالايي داشت. موقعيت گل زياد داشتيم و پنالتي ما را هم نگرفتند. مقابل استقلال هم که در تهران بود و را واگذار کرديم. تنها بازي اول مقابل نفت راضي کننده نبود.

سرمربي فجر سپاسي با اشاره به تماشاگران اين تيم گفت: تماشاگران نسبت به دوره گذشته که فجر در ليگ برتر بود قدر دانسته‌اند و بيشتر آمده‌اند. چون بازي‌ها شب برگزار مي‌شد تماشاگران زياد مي‌آمدند. ان‌شاءالله در اين بازي هم همين طور حمايت کنند و حداقل 20 هزار تماشاگر بيايد.

 
 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ سینا ]

اميدواري رحمتي براي رسيدن به بازي با تراكتور

هافبک مصدوم تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم به ديدار روز جمعه با تراکتورسازي برسم.


      به نقل از سايت باشگاه استقلال، کيانوش رحمتي پيرامون آخرين وضعيت مصدوميت خود گفت: شرايطم بهتر از آن چيزي است که تصور مي کردم، نرم دويدن را آغاز کرده ام و از امروز بر شدت تمريناتم خواهم افزود تا چنانچه پزشک تيم صلاح بداند بتوانم با سايرين به تمرين بپردازم.

وي ادامه داد: هم خودم و هم دکتر رضايي بسيار اميدوار هستيم که به بازي حساس روز جمعه برسم و تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد تا به اين مسابقه برسم. در هر صورت چه باشم چه نباشم اميدوارم در نهايت هواداران استقلال با خوشحالي ورزشگاه را ترک کنند و استقلال مقتدرانه بر صدر جدول تکيه بزند.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:رحمتی,بازی استقلال و تراکتور, ] [ 15:10 ] [ ادیب بوبردک ]

دايي: يك روز حقايق روشن خواهد شد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بر خلاف اظهارات اقايان، مگر من قرارداد 700 ميليوني داشتم که حالا بخواهم از آن چشم پوشي کنم.


    علي دايي در خصوص اظهارات سرپرست باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه وي مي‌خواسته 700 ميليون تومان را ببخشد، حالا چند روزي هم صبر  کند، اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که مردم همه چيز را مي‌دانند و همه چيز مشخص است. خيلي سعي مي‌کنم درباره خيلي از مسائل صحبت نکنم، اما خودشان اجازه نمي‌دهند.

وي افزود: آقايان اعلام کردند که من از قرارداد 700 ميليون توماني‌ام چشم پوشي کرده‌ام، من از اين افراد مي‌پرسم مگر ما قرارداد 700 ميليوني با پرسپوليس داشتيم و اصلا پيشنهاد داده بوديم! مگر ما در مورد پول حرفي زده بوديم که اکنون اين طور اظهار نظر مي‌کنند.

دايي تاکيد کرد: همه مي دانند که بنده يک بار هم در مورد پول با آقايان در ابتداي فصل صحبتي نداشته‌ام و سعي کردم هميشه به مسائل مهم‌تر فکر کنم، اما حالا نمي‌دانم چرا خيلي‌ها دوست دارند تا اين مبالغ را در کنار اسم من بگذارند. خوشحالم که مردم همه چيز را مي‌دانند و براي من پرسپوليس 100 درجه ارزش‌‌ آن بيشتر از پول است.

سرمربي راه‌آهن خاطرنشان کرد: علاوه براين آقايان بايد بدانند من اگر مطلبي را اعلام کردم که قراردادم را مي‌بخشم فقط به عشق هواداران و مردم بود که در کوچه و خيابان مرا شرمنده خودشان مي‌کردند. موفقيت خود را مديون مردم هستند و همواره آنها که هميشه ياور من بوده‌اند و بايد اين مورد افتخار کنم. هواداران همه چيز را مي‌دانند و بهترين قاضي هستند. حالا هر حرفي مي‌خواهند بگويند اما من نظرم اين است که يک روز حقايق روشن خواهد شد.

دايي در خصوص بازي مقابل شهرداري تبريز نيز گفت: با توجه به تعطيلي که داشتيم تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و توانستيم عقب افتادگي‌ها را تا حدودي جبران کنيم. خوشبختانه بچه‌هاي ما نيز تمام تلاش ما را انجام داده‌اند تا انشا الله در بازي‌هاي ليگ برتر بسيار محکم‌تر بازي کنند. راه‌آهن ديدار سختي را در پيش دارد و بايد با کمک همه بچه‌ها دست پر به تهران باز گرديم. تا شرايط‌مان در جدول بهتر شود.


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:دایی,خبرهای روز فوتبال ایران, ] [ 14:22 ] [ ادیب بوبردک ]

مديرعامل مس سرچشمه: زير و رو شده‌ايم

ما با آقاي شرفي قرارداد داخلي بسته‌ايم و در هر صورت مسووليت فني تيم با اوست.


منصوری که مدیرعامل این باشگاه تازه صعود کرده به لیگ برتر است، در این باره به سایت گل گفت: «آقای شرفی در مدت زمان حضور خود در شهر ما، تاثیرات عمیقی از خود به جا گذاشته و تیم را زیرورو کرده است. بازیکنان چه از نظر فنی و چه از نظر شخصیتی فضای جدیدی را تجربه می‌کنند و من مطمئن هستم که شرایط ما تغییر خواهد کرد.»

او درباره اینکه آیا شرفی می‌تواند در لیگ به فعالیت ادامه دهد و فدراسیون با ثبت قرارداد او موافقت می‌کند یا نه، گفت: «ما با آقای شرفی قرارداد داخلی بسته‌ایم و در هر صورت مسوولیت فنی تیم با اوست. اگر هم فدراسیون با ثبت قرارداد او با عنوان سرمربی موافقت نکند، ایشان مدیرفنی ما خواهند شد.»

منصوری سپس در انتقاد از این رویه فدراسیون، گفت: «آدمی مثل شرفی در این سن حیثیتش را برای تیم ما گذاشته و رفتار فدراسیون در این زمینه واقعا سوال‌برانگیز است.»

او که نسبت به تیمش امیدوار است، ادامه می‌دهد: «بعد از اینکه با آقای سنجری تسویه‌حساب کردیم، مشکلی از این بابت نداریم و مطمئن هستم با تغییرات انجام شده در لیگ می‌مانیم. شهر ما امکانات خیلی خوبی دارد و امیدوارم با بقا در لیگ به مرور تبدیل به یک قطب تازه در فوتبال ایران بشویم.»


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:منصوری,مديرعامل مس سرچشمه, ] [ 22:44 ] [ ادیب بوبردک ]

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان گفت: تمرينات اين تيم پس از برگزاري اردوي کردان کرج از عصر امروز در زمين دانشکده شهيد چمران کرمان با حضور 'ميروسلاو بلاژويچ' سرمربي اين تيم آغاز مي شود.


   ''ايرج کهندل'' گفت: به جز ''مهرداد پولادي'' به دليل همراهي با تيم ملي، ساير بازيکنان ايراني و خارجي تيم در اين تمرينات حاضر خواهند بود.
وي برگزاري اردوي تيم مس را در کردان کرج را خوب ارزيابي و خاطرنشان کرد: بلاژويچ در کرج وضعيت بازيکنان و شرايط کلي تيم را از نزديک مشاهده کرده است.
کهندل اظهار داشت:بلاژويچ پس از مشاهده تمرينات تيم مس کرمان از قرار داشتن اين تيم در انتهاي جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر متعجب شد و جايگاه تيم مس کرمان را بسيار بالاتر از جايگاه کنوني دانست.
سرپرست تيم فوتبال مس کرمان به نقل از بلاژويچ افزود:فکر مي کردم هدايت تيم ضعيفي را پذيرفته ام اما با مشاهده تمرينات تيم مس کرمان، اين تيم را قدرتي و با تاکتيک بالا ديدم.
وي گفت: بلاژويچ به زودي دستياران خود را معرفي خواهد کرد و در حال حاضر ''محمود فکري'' به همراه ساير اعضاي کادر فني به کار خود ادامه مي دهند.
تيم مس کرمان پس از کسب نتايج ضعيف در پنج هفته ابتدايي رقابت هاي ليگ برتر با تغيير و تحولاتي روبرو بود که پس از پذيرفتن استعفاي ''صمد مرفاوي''، مديرعامل اين باشگاه نيز برکنار شد.
مسوولان باشگاه مس کرمان در آخرين تصميمات خود ''حميد حاج اسماعيل زاده'' را به عنوان مديرعامل معرفي کرد و با ''ميروسلاو بلاژويچ'' به عنوان سرمربي تيم مس کرمان قراردادي يک ساله امضا کرد. 
 

javahermarket

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:23 ] [ سینا ]

سپاهان در يک بازي دوستانه مقابل سپاهان نوين با نتيجه 9-2 برنده شد.


  برای سپاهان احمد جمشیدیان 4 گل ، محرم نویدکیا 2 گل ، امید ابراهیمی ، رضا ناصحی و سید مهدی سیدصالحی هرکدام یک گل به ثمر رساندند.
این یک بازی تدارکاتی روحیه بخش برای سپاهان بود. لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان در این بازی تیمش را هدایت کرد تا شایعات درباره خودش را تمام کند.

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:57 ] [ سینا ]

ديدار تدارکاتي تراکتور سازي با اليز اسپور ترکيه بدليل مشکلات پروازي لغو شد.


   طرف ترکیه ای که برای افتتاح استادیوم اختصاصی خود از تراکتور سازان دعوت کرده بود، مسئولیت کلیه هزینه ها وتهیه بلیت رفت وبرگشت را نیز به عهده گرفته بود و با توجه به این موضوع که حضور تراکتوریها با 4 پرواز در دو مسیرممکن می شد، بدلیل اتمام ماه مبارک رمضان وشروع آخرین فصل توریستی در این کشور میزبان نتوانست بلیت پروازی را تهیه کند وبازی فوق لغوشد.
  در همین ارتباط برای جایگزینی این دیدار بازی با تیم گسترش فولاد برنامه ریزی شده که در روز شنبه ساعت 6بعد ازظهر انجام خواهد شد وتا این لحظه محل بازی مشخص نشده واحتمال اینکه این دیدار در ورزشگاه یادگار برگزار شود هم هست ودر غیر اینصورت احتمالا در مجموعه ورزشی فجر برگزار خواهد شد.

 

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:56 ] [ سینا ]

صباي قم به مصاف پاس همدان مي رود

تيم فوتبال صباي قم پيش از ديدارهاي هفته ششم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور ديداري تدارکاتي مقابل پاس همدان برگزار مي کند.


 در حالی که ششم هفته از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روزهای هفدهم و هجدهم شهریور ماه برگزار می شود، صبای قم در نظر دارد در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز این هفته از مسابقات به مصاف پاس همدان برود.

 حریف شاگردان ویسی در راه کسب آمادگی لازم برای دیدارهای هفته ششم و مصاف خانگی مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، تیم دسته اولی پاس همدان است که خود را زیر نظر فراز کمالوند برای مسابقات فصل جدید جام آزادگان لیگ دسته اول باشگاه های کشور آماده می کند.

 پاسی ها این روزها در تهران اردوی آماده سازی خود را بر پا کرده اند و آماده فصل جدید لیگ آزادگان می شوند، آنها نیز از فرصت حضور در تهران قصد بهره برداری مطلوب دارند و به همین خاطر دیداری تدارکاتی با صبای قم برگزار می کنند که این مسابقه پنجشنبه شب در تهرا برگزار می شود.

 شاگردان ویسی در حالی در این دیدار به میدان می رود تا توان خود را بعد از سه روز تمرین محک بزنند که نیز در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال شاهین بوشهر بودند و در نهایت با قبول چهار گل در این دیدار به نخستین باخت خود در لیگ یازدهم فوتبال کشور رضایت دادند.

 در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته پنجم از دور رفت این مسابقات، تیم استقلال تهران با کسب 13 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز نیز که در هفته نخست به صبای قم باخته بود، با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود با 12 امتیاز در مکان دوم جای گرفت.

 شاگردان ویسی در تیم فوتبال صبای قم نیز که تا پایان هفته چهارم صدرنشین لیگ برتر بودند و برای حفظ این موقعیت در بوشهر چاره ای جز کسب سه امتیاز نداشتند، در حال حاضر با کسب 10 امتیاز، سومین تیم جدول رده بندی هستند که موفق شده است امتیازات خود را دو رقمی کند.

 دیدار با شاهین بوشهر سومین بازی صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب دیدارهای خارج از خانه محسوب می شد که صبای قم بر خلاف دو مسابقه قبل با راه آهن شهر ری و تراکتور سازی تبریز که در خارج از خانه به برتری رسیده بود، نتیجه را واگذار کرد.

 با این حال حضور بازیکنان جوان و با انگیزه در تیم صبای قم از یک سو و فرصتی که ویسی در دو هفته تعطیلی لیگ برتر در اختیار دارد می تواند بار دیگر هماهنگی و وحدت تاکتیکی مناسبی را بین تمام نفرات تیم وجود آورده و به تداوم موفقیت های صبا فکر کند.

 این در حالی است که مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان انزلی از هفته ششم از دور رفت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 20 و 30 دقیقه روز جمعه هجدهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:صباي قم, ] [ 13:30 ] [ ادیب بوبردک ]

بلاژويچ وارد تهران شد

ميروسلاو بلاژويچ سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران براي امضاي قرارداد با باشگاه مس کرمان وارد تهران شد.


  پس از آنکه صمد مرفاوي در نشست خبري پس از ديدار بازي با مس کرمان و فجر سپاسي استعفايش از سرمربيگري مس کرمان را به صورت شفاهي اعلام کرد، هيات مديره اين باشگاه کرماني به سرعت با استعفاي او موافقت کردند و از بلاژويچ به عنوان سرمربي جديد اين تيم نام بردند. بلاژوپچ صبح امروز به تهران آمد تا پس از انجام مذاکرات نهايي قراردادش را با باشگاه مس به امضا برساند.
 واحدي سخنگوي باشگاه مس با تاييد اين خبر گفت: هنوز درباره جزئيات قرارداد با بلاژويچ صحبت نکرده ايم. اگر با اين سرمربي به توافق برسيم او از بعد از ظهر امروز به تمرينات تيم در کردان کرج اضافه مي شود.
 واحدي همچنين مشکل بلاژويچ را براي نشستن روي نيمکت تيم ملي حل شده دانست و تاکيد کرد: کميته آموزش اعلام کرد که قانون سقف سن از سال آينده اجرا مي شود.خوشبختانه با مساعدت برخي از اعضاي فدراسيون مشکلي براي سرمربيگري بلاژويچ وجود ندارد.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:بلاژویچ,مس کرمان, ] [ 13:21 ] [ ادیب بوبردک ]

حدادي‌فر: اندونزي ضعيف نيست

قاسم حدادي‌فر در روزهاي بحراني و پرحاشيه ذوب آهن تيم ملي را همراهي مي‌کند و از اوضاع و احوال اصفهان بي‌خبر است. در عوض خود را حسابي در تمرين‌هاي کي روش غرق کرده و ترجيح مي‌دهد فعلا به هيچ چيز جز تيم ملي و بازي با اندونزي فکر نکند، هر چند که خواه ناخواه فکر رويارويي ذوب‌آهن با پرسپوليس و حضور تيمش در جام باشگاه‌هاي آسيا يک لحظه هم او را راحت نمي‌گذارد.


    حدادي‌فر ابتدا آخرين شرايط خود را اينطور توصيف مي‌کند: «فعلا تمام تمرکزم روي اردوي تيم ملي است و همراه ساير بازيکنان شرايط بسيار خوبي را در اين اردو داريم. در واقع هر سه چهار اردويي که ما همراه تيم ملي بوديم واقعا اردوهاي خوبي بوده و چيزهاي زيادي از کی روش ياد گرفته‌ايم، حالا هم همين‌طور است.»
 او که تاکنون فيلم يکي از بازي‌هاي اندونزي را ديده است، بعد از انتشار خبر شکست اندونزي مقابل اردن، مي‌گويد: «نبايد با مشاهده اين شکست تصور کنيم اندونزي تيم ضعيفي است چون برعکس اين تيم، تيم بسيار خوبي است و در فيلمي که از بازي آنها ديده‌ايم، نکات بسياري وجود داشت که بايد مدنظر قرار دهيم.»
 حدادي‌فر به تاکيدهاي کی روش بر نحوه بازي حريف تيم ملي اشاره مي‌کند: «در اين فيلمي که ديديم کی روش معتقد بود بايد خط هافبک آنها را مهار کنيم، اجازه بازيسازي به بازيکنان اندونزي ندهيم و با پرس مناسب اجازه ندهيم که آنها صاحب توپ شوند. به نظرم اگر اين موارد را رعايت کنيم قطعا پيروزي از آن ما خواهد بود. البته هنوز در روزهاي باقيمانده تا مسابقه چند فيلم ديگر از بازي آنها را مي‌بينيم و کی روش نکات بيشتري را به ما گوشزد خواهد کرد.»
 بازيکن ذوب‌آهن در کنار صحبت‌هاي خود درباره تيم ملي، در حالي که تاريخ اعزام ذوب آهن به کره جنوبي براي حضور در رقابت‌هاي جام باشگاه‌ها از ذهنش پاک نمي‌شود، مي‌گويد: «اصلا از حال و روز ذوب‌آهن اطلاعي ندارم و دورا دور در جريان اتفاقات اخير باشگاه هستم اما اميدوارم اين اتفاقات تاثيري در نتيجه‌گيري‌هاي ذوب‌آهن نداشته باشد چون ما امسال بازي در جام باشگاه‌هاي آسيا را هم پيش‌رو داريم و اين موضوع باعث مي‌شود کارمان قدري سخت شود.»


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:حدادی فر, ] [ 12:55 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 480
بازدید دیروز : 666
بازدید هفته : 1177
بازدید ماه : 1146
بازدید کل : 53954
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا